Mesafeli Satışlar Sözleşmesi

MADDE 1- TARAFLAR

1.1. SATICI:

Ünvanı: Qobo Teknoloji Limited Şirketi (www.qobostore.com.tr)
Adresi: Zafer Mah. Hakimiyet 1.Sok. Kervancı Park Orman No: O-19 59860 Çorlu, Tekirdağ
Müşteri Hizmetleri Telefon | Whatsapp : 0850 560 00 60
Mersis No: 0631187204200001

1.2- ALICI:

Adı Soyadı/Ünvanı : {{order.customer.firstName}}{{order.customer.lastName}}

Adresi : {{order.shippingFullAddress}}

Telefon : {{order.shippingAddress.phone}}

Email : {{order.customer.email}}

2. SÖZLEŞMENİN KONUSU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait 0850 560 00 60 numaralı hat üzerinden, www.qobostore.com.tr adresinden, qobostore uygulamasından veya her türlü internet/ telefon ortamında siparişini verdiği aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün ticari olarak satışı ve teslimi ile ilgili olarak, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

3. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/HİZMET BİLGİLERİ

Sözleşme konusu ürün/hizmet cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi, vergiler dahil satış bedeli (adet x birim fiyat olarak) aşağıda belirtildiği gibidir.

Ürünler : {{order.orderLineItems}}

4. ÖDEME ŞEKLİ

Ödeme Şekli : {{paymentInfo.paymentMethodType}}

4.1. Madde 3’te ALICI’nın bankasına iletilecek sipariş toplamının kaç taksitle ödeneceği bilgisi bulunmaktadır. Banka, kampanyalar düzenleyerek ALICI’nın seçtiği taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit erteleme gibi hizmetler sunabilir. Bu tür kampanyalar bankanın inisiyatifinde olup, SATICI’nın bilgisi dâhilinde olması durumunda SATICI’ya ait internet sitesi, uygulama vb. satış yerlerinde ilgili kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir.

4.2. ALICI’nın havale ile yapacağı alışverişlerde 3(üç) iş günü içinde ödeme yapılmadığı taktirde, ALICI’nın siparişi SATICI tarafından iptal edilecektir. Bu durumda ortaya çıkabilecek tüm sorumluluklar ALICI’ya aittir. ALICI havale işlemini gerçekleştirdikten sonra, siparişin onaylanabilmesi için işleme ait dekont örneğini [email protected] elektronik posta adresine ileteceğini beyan ve kabul eder.

4.3. Diğer yandan vadeli satışların sadece bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, ALICI, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin banka ve ALICI arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.4. 2000,00-TL ve üzeri alışverişlerde ALICI ücretsiz kargo fırsatından yararlanabilmektedir. Verilen sipariş kampanya dönemlerinde 10(on) gün içinde kargoya teslim edilir ve kampanyalı siparişlerin kargo ücreti ALICI tarafından ödenir. Sipariş edilen ürün kargo bedeli paket başına {{paymentInfo.shippingPrice}}‌ TL'dir. ALICI’nın ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya iade edilmesinden oluşan tüm giderler ALICI'ya aittir. SATICI’nın henüz yurtdışına ve KKTC'ye hizmeti bulunmadığı için, yurt dışından verilecek siparişler kabul edilmemektedir

5. GENEL HÜKÜMLER

5.1. ALICI, 0850 560 00 60 numaralı hat üzerinden (arama normal tarifeden ücretlendirilir), www.qobostore.com.tr adresinden, qobostore uygulamasından veya her türlü internet/ telefon ortamı vasıtasıyla yaptığı alışverişte, sözleşme konusu ürünün temel niteliklerini, satış fiyatını, ödemeye ve ifaya ilişkin bilgileri, cayma hakkını ve cayma hakkının kullanılmasına ilişkin tüm hususları, ödeme şeklini ve teslimata ilişkin ön bilgileri sözleşmenin kurulmasından önce edindiğini, mesafeli satışın gerçekleşip onay için kendisine işbu belgenin gönderildiğini, işbu belgeyi okuyup bilgi sahibi olduğunu ve internet/telefon ortamında gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

ALICI; işbu sözleşmeyi telefon/internet ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmenin akdinden önce, Satıcı tarafından tüketiciye verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, yenilenmiş ürüne ilişkin yapılan işlemler, değiştirilen parçalar ve garantiyle ilgili hususlar, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.

Yenilenmiş ürüne ilişkin değişen parçalar ve yapılan işlemler, Yenilenmiş Ürün Sertifikasında belirtilmiş olup, sertifika ürünle birlikte gönderilmiştir.

5.2.Ön bilgilendirme metni işbu sözleşmenin bir parçasıdır ve sözleşmeden önce ALICI'nın bilgisine sunulmuştur. ALICI'nın, internet/uygulama üzerinden mesafeli satışta onay kutusunu tıklamasıyla; telefon aracılığıyla mesafeli satışta kendisinin bildirdiği elektronik posta adresine gönderilen ön bilgilendirme metnini okuyup kabul ettiğine dair beyanını elektronik posta aracılığıyla iletmesiyle; satış sözleşmesinin kurulmasından önce ön bilgilendirme metninin okunduğu ve ardından gelen satış sözleşmesinin taraflar arasında geçerlilik kazandığı taraflarca kabul edilir

5.3. İşbu ön bilgilendirme formunda yer alan ürün ya da hizmete ilişkin olarak ALICI’ya sunulan tüm bilgiler ve vaatler ürün bilgilerine ilişkin değişikliklerin yapılması ve yayınlanmasına kadar geçerli olup, bu süreçten sonra SATICI tarafından işbu ön bilgilendirme formunda verilen bilgi ve vaatlerle bağlı bulunmadığını peşinen kabul ve taahhüt eder. Ön bilgilendirme formuna ve satış sözleşmesine konu ürün ve hizmete ilişkin fiyat taahhütlerinin geçerlilik süresi siparişin verildiği andan itibaren 30(otuz) dakika ile sınırlıdır. Sözleşme konusu ürün ve/veya hizmet, yasal 30(otuz) günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün ve/veya hizmet için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak 0850 560 00 60 numaralı hatta, www.qobostore.com.tr adresinde, qobostore uygulamasında veya her türlü internet/telefon ortamında açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

5.4. Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu değildir.

5.5. Ürünün montajının SATICI tarafından ve/veya SATICI’nın sorumluluğu altında gerçekleşeceğinin kararlaştırıldığı durumlarda, ürünün montajının gereği gibi gerçekleştirilmemesinin sorumluluğu SATICI’ya aittir. Ancak, ürünün montajını kendi rızası ile üstlenen ve işlem sırasında üründe hasar ve/veya zarar meydana getiren ALICI, meydana gelen hasar ve/veya zararlardan sorumlu olduğunu peşinen taahhüt ve kabul eder.

5.6. Ürünün montajının ALICI tarafından yapılması gerektiği hallerde, montaj talimatları doğrultusunda hareket edilmeyerek ürünün montajı yanlış yapılmış veya ürüne zarar verilmiş ise montaj sebebiyle ortaya çıkan hasar ve/veya zararlardan SATICI sorumlu değildir.

5.7. Satın alınan ürünün dijital içerik olarak tabir edilen oyun, bilgisayar programı, müzik gibi bir veriye ilişkin olduğu hallerde, ALICI söz konusu veriyi zararlı yazılımlara karşı koruyacağını, gerekirse yedekleme yapacağını ve ürün ile birlikte verilmiş ise verilen anahtar kodunu başkaları ile paylaşmayacağını peşinen beyan, kabul ve taahhüt eder. Koruma yöntemlerine uygun davranılmaması sebebiyle meydana gelecek olumsuzluklardan SATICI sorumlu değildir. Satın alınan dijital içeriğin, hangi donanım ya da yazılım ile çalışacağına ilişkin bilgiler, SATICI’da mevcut olması halinde SATICI’ya ait internet sitesi/uygulama vb. alanlarda bulunan ilgili açıklamalarda belirtilir.

5.8. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

5.9.Hazır sistem, birbiri ile uyumlu bir şekilde çalışacak farklı ürünlerin bir araya getirilmesiyle oluşan tavsiye niteliğinde sistemdir. Hazır sistemler birbirinden bağımsız olan ürünlerden oluşmakta olup, her bir ürünün ayrı fiyatı ve garantisi bulunmaktadır. Müşterilere sunulan hazır sistemler tek bir ürün olarak değerlendirilemez.

5.10. SATICI, sipariş konusu ürün ve/veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması ve/veya haklı bir nedenle tedarik sürecinde aksaklık olması halinde (tedarikçi firmadan ürünün hiçbir şekilde tedarik edilememesi durumu vb) sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu öğrenmeden itibaren 3(üç) gün içerisinde ALICI’ya yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirir. ALICI’nın onay vermesi halinde, ALICI'ya eşit kalite ve fiyatta muadil bir ürün tedarik edebilir. ALICI’nın onay vermemesi halinde ise ALICI tarafından ödenen tüm bedeller en geç 14(ondört) gün içerisinde iade edilir.

5.11. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI'ya ulaştırılmış olması ve ürün ve/veya hizmet bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

5.12. Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız ve/veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ürünün ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla, 3(üç) gün içinde ilgili ürünün SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir.

5.13. SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya 10(on) gün içerisinde bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesi, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesi ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişin iptal etmesi halinde ödediği tutar 14(ondört) gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI'nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 14(ondört) gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra, iade ödemenin ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, bankadan ALICI’ya yapılabilecek geç ödemelerden SATICI sorumlu tutulamaz.

6. CAYMA HAKKI

6.1. ALICI, cayma hakkını hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde, sözleşmenin kurulduğu günden itibaren; ürün teslimine ilişkin sözleşmelerde ise sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14(ondört) gün içinde kullanabilir. ALICI, sözleşmenin kurulmasından ürünün teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. ALICI, cayma hakkını SATICI’ya ve/veya aracı hizmet sağlayıcıya yöneltebilir.

6.2. ALICI’nın cayma bildiriminin SATICI’ya ulaştığı tarihten itibaren 14(ondört) gün içinde ürün bedeli ek masraf talep edilmeksizin tek seferde ALICI'ya iade edilir. Cayma hakkı kullanımı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI'nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi, Hepsijet kargo firması ile iade edilmesi halinde SATICI tarafından karşılanır. Yurtiçi, Hepsijet kargo dışında (özel kurye, motorlu kurye vb. dahil) kargo hizmeti kullanmak kaydıyla iade yapılması halinde masraflar SATICI tarafından karşılanmaz. Bu şekilde iade halinde her türlü masraf ALICI tarafından karşılanır. ALICI, cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin yapıldığı tarihten itibaren 14(ondört) gün içerisinde ürünü iade etmek zorundadır, aksi takdirde SATICI’nın cayma hakkının kullanımından doğan herhangi bir sorumluluğunun bulunduğunu iddia edemeyeceğini peşinen kabul ve taahhüt eder. Ürünün süresinde iadesinin yapılmaması halinde ortaya çıkacak zararlardan, maddi kayıplardan ALICI sorumlu olduğunu kabul eder.

6.3. Cayma bildiriminin işbu ön bilgilendirme metninde ve mesafeli sarış sözleşmesinde kararlaştırılan usuller ile yapılması halinde, SATICI, cayma hakkına ilişkin yapılması gerekli işlemleri yapmayı taahhüt eder. Cayma hakkının usulüne uygun şekilde kullanımı halinde ürün bedeli, ALICI’nın ödeme yöntemi ile aynı şekilde iade edilir. Örneğin; kredi kartı ile işlem yapmış bir ALICI, cayma hakkını usulüne uygun şekilde kullandığında, ürün bedeli ALICI’nın kredi kartına iade edilir.

6.4. ALICI’nın cayma bildiriminden itibaren 14(ondört) günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim etmesi gerekir.

6.5. Kanunen cayma hakkı tüketiciye tanınmış bir hak olup, tüketici tanımı içinde yer almayan gerçek ve tüzel kişilerin Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’a ve ilgili sair mevzuata dayanarak cayma hakkından yararlanmaları mümkün değildir. Tüketici olmayan ALICI’ların satın almış oldukları ürünlerin iadesi ancak üretici ve/veya ithalatçı firmanın onayı ile, müşteri memnuniyeti gözetilerek, ihtiyari olarak gerçekleştirilebilir. Takdiri olarak iadesi kabul edilen ürünlerin iadesi ancak iade faturasının tanzim edilerek SATICI’ya teslim edilmesi halinde mümkün olup, aksi takdirde iade işleminin gerçekleştirilmesi SATICI’dan talep edilemez.

6.6. Cayma hakkının kullanılması için 14(ondört) günlük süre içinde SATICI'ya yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6.10 kapsamındaki ürün ve/veya hizmetler kapsamında olmaması şarttır.

6.7. Cayma hakkı ALICI tarafından kullanıldığında, cayma hakkının kullanılamayacak ürün ve/veya hizmetler saklı kalmak kaydıyla, mesafeli satış sözleşmesine bağlı yan sözleşmeler de kendiliğinden sona erer. SATICI, ALICI’nın cayma hakkını kullandığını yan sözleşmenin tarafı olan üçüncü kişiye derhal bildirmeyi taahhüt eder.

6.8.Cayma hakkının süresinin belirlenmesinde;
a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen ürünlerde, ALICI’nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son ürünü teslim aldığı gün,
b) Birden fazla parçadan oluşan ürünlerde, ALICI’nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
c) Belirli bir süre boyunca ürünün düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, ALICI’nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk ürünü teslim aldığı gün esas alınır.

6.9.Cayma bildirimi;
a. [email protected] adresine elektronik posta gönderilebilir,
b. Zafer Mah. Hakimiyet 1.Sok. Kervancı Park Orman No:3 O-19 59850 Çorlu, Tekirdağ adresine posta yoluyla gönderilebilir.
Telefon yolu ile cayma hakkının kullanılması mümkün olmayıp, cayma hakkı; yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısıyla, işbu maddede belirtilen adreslere gönderilmek suretiyle kullanılır. Cayma bildirimi, başka bir işlemle karışıklığa sebebiyet vermeyecek şekilde açık olmalı ve içeriğinde muhakkak sözleşme numarası yazılmış olmalıdır. Sözleşme numarası belirtilmeyen/yazılmayan cayma bildirimlerinin işleme alınması mümkün olmadığından, bu bildirimler geçersiz sayılır. Cayma bildiriminde işbu formun sonundaki form da kullanılabilir.

6.10.ALICI, aşağıda belirtilen türdeki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz;
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan ürün veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler,
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünlere ilişkin sözleşmeler,
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünlerin teslimine ilişkin sözleşmeler,
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan, bu sebeple iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlere ilişkin sözleşmeler,(Örneğin; kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık, epilasyon cihazları, kişisel bakım ürünleri ve benzeri ürünlerle bu ürünlerin sarf malzemeleri, gıda, kişisel eşyalar ve benzeri maddelerle beraber kullanılan ya da bu tip maddelere temas eden ev aletleri gibi ürünler)
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünlere ilişkin sözleşmeler,
e) Ürünlerin tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler,
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler,
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler,
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi ürünlere ilişkin sözleşmeler,
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler,
ı) Cayma süresi içinde ürünlerin işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun şekilde kullanılmaması sebebiyle değişiklik ve bozulmanın meydana gelmiş olması halinde,
i) Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler.
j) Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, Wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantlarının çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde,
k) Ürünün (ayıplı olması haricinde) açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler. Örneğin; kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler (kulak içi veya kulak üstü kulaklık, epilasyon cihazları, kişisel bakım ürünleri ve benzeri ürünlerle bu ürünlerin sarf malzemeleri, gıda, kişisel eşyalar ve benzeri maddelerle beraber kullanılan ya da bu tip maddelere temas eden ev aletleri gibi ürünlerde cayma hakkının kullanılması mümkün değildir.
l) Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.

6.11. Satın alındıktan sonra ALICI tarafından ürün ve/veya hizmetin mutat kullanımın aşılması halinde; ALICI, ürün ve/veya hizmetteki değer azalmalarından sorumlu olduğunu peşinen kabul eder.

7. KAMPANYALI SATIŞLAR

7.1. Kampanyalı satış fiyatları birer (1) adet alımlar için geçerli olup çoklu sipariş verilemez. Kampanyada cep telefonları için; indirimli fiyat, aynı fatura adına ve aynı kategoriden satın alınan alınacak ilk ürün için geçerlidir. İkinci ve daha fazla aynı kategoriden verilmiş ürün siparişi SATICI tarafından iptal edilir.

7.2. ALICI, kargo tutanağını imzalamadan önce ürünün kutusunu (qobostore Kolisi) kargo görevlisiyle açarak, faturada yer alan ürün/ürünlerin marka, model ve adet doğruluğunu, ürünlerde herhangi bir hasar ya da sorun olup olmadığının kontrol eder. Televizyon siparişlerinde sadece dış kutusunda hasar olup olmadığının kontrol edilmesi gerekmektedir. Herhangi bir nedenle hasar veya eksiklik var ise teslimatla ilgili hiçbir belge imzalanmadan, ilgili hususta tutanak tutulması talebiyle birlikte ürün kutusu kargo görevlisine iade edilmelidir. Bu aşamalar ALICI tarafından eksiksiz olarak takip edildiği takdirde, yeni ürünler eğer stok varsa derhal ALICI’ya tekrar gönderilir. Stok mevcut değil ise tam para iadesi yapılır. Kutusu veya kendisi hasarlı olan, içeriği eksik olduğu iddia edilen ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden SATICI’nın sorumluluğu bulunmamaktadır.

7.3. ALICI tarafından; madde 7.2’de belirtilen durumların en kısa zamanda [email protected] adresine yazılı olarak ya da 0850 560 00 60 numaralı telefonu aramak kaydıyla sözlü olarak, sözleşme numarası ile birlikte bildirilmesi gerekmektedir.

7.4. SATICI’ya ait internet sitesi, uygulamalar vb. satış kanallarında kampanya sayfasında özellikle belirtilmediği sürece, hayatın olağan akışına ve anlık piyasa koşullarına aykırı bedellerde (Örneğin piyasa fiyatı 200,00-TL olan ürünün 2,00-TL’ye satılması gibi) satış yapılmamaktadır. Beşeri/teknik hatalar nedeniyle bu gibi yanlış fiyatlandırma yapılan ürünlere ilişkin siparişler, yapılacak bilgilendirme sonrasında iptal edilerek, ALICI tarafından ödenen bir bedel olmuşsa iade edilir.

8. ALICININ TEMERRÜDÜ

ALICI'nın temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI'nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder. ALICI'nın temerrüdünün SATICI'nın kusurundan kaynaklandığı hallerde ALICI herhangi bir zarar ve ziyandan sorumlu tutulamaz.

9. İTİRAZ VE YARGI YOLU

9.1. Tüketici konumundaki ALICI, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması hâlinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir. Tüketici Hakem Heyetleri için mevcut yılda uygulanacak parasal sınır, görevli heyet ve mahkemeler aşağıdaki şekildedir:
a) Mevcut yıl için belirlenen tutarın altında bulunan uyuşmazlıklarda İl veya İlçe Tüketici Hakem Heyetleri görevlidir.
b) Mevcut yıl için belirlenenin üzerindeki uyuşmazlıklar için zorunlu arabuluculuk yoluna başvurmak kaydıyla tüketici mahkemeleri görevlidir. Yetkili merci, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yer tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleridir.

9.2. Uyuşmazlık hâlinde tüketici konumundaki ALICI, tahkim, arabuluculuk gibi tüm alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına başvurabilir. Alternatif uyuşmazlık çözüm yollarının daha hızlı, ekonomik ve etkin olduğu bilinmektedir. Bu çözüm yollarına başvurmak, hukuki çözüm yollarına başvurma hakkını ortadan kaldırmamaktadır.

KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ VE KORUNMASI ONAY FORMU

6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında işbu sözleşme nedeni ile şahsıma ait telefon numarası, iletişim adresi, T.C. kimlik numarası, banka bilgileri, kredi kart bilgileri, nüfus cüzdanı bilgileri ve örneğinin kayda alınmasına ve ilgili işlemlerin yapılabilmesi için bilgilerimin 3.kişi ve firmalara aktarılmasına izin verip vermediğim konusunda bilgilendirilme yapılmış; açık rızamın olup olmadığı tarafıma açıkça bilgi verilerek sorulmuştur.
6698 Sayılı Kişiler Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında yukarıda belirtilen işlemlerle ilgili telefon numarası, iletişim adresi, T.C. kimlik numarası, banka bilgileri, kredi kart bilgileri, nüfus cüzdanı bilgileri ve örneğinin kayda alınmasına ve ilgili bilgilerin teknik servis, kurulum ya da ticari işlemlerle ve satış konusu ürünle ilgili işlemlerin yapılması için 3.kişi ve firmalara aktarılmasına açık izin veriyorum.
Siparişin gerçekleşmesi durumunda, ALICI işbu sözleşme niteliğindeki metnin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.
Cayma formu sözleşmenin devamındadır.
qobostore'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
0850 560 00 60 - www.qobostore.com.tr

Satıcı : {{merchantTitle}}

Alıcı : {{order.customer.firstName}}{{order.customer.lastName}}
Sipariş Tarihi : {{dateInfo.orderCreateData}}
Tarih : {{dateInfo.today}}


CAYMA FORMU
(Bu form, sadece sözleşmeden cayma hakkı kullanılmak istenildiğinde doldurup gönderilecektir.)

SATICI : Qobo Teknoloji Limited Şirketi
ADRES : Zafer Mah. Hakimiyet 1.Sok. Kervancı Park Orman No: O-19 59860 Çorlu, Tekirdağ
MERSİS NO : 0631187204200001

TELEFON : 0850 560 00 60

Örnek ;
Bu formla aşağıdaki ürünlerin satışına veya hizmetlerin sunulmasına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.

• Sipariş tarihi veya teslim tarihi:
• Cayma hakkına konu ürün veya hizmet:
• Cayma hakkına konu ürün veya hizmetin bedeli:

• Tüketicinin adı ve soyadı:
• Tüketicinin adresi:
• Tarih:
• Tüketicini imzası:

(Bu formun kağıt üzerinde gönderilmemesi halinde imzalanmasına ilişkin bir zaruriyet bulunmamaktadır.)